8 Mayıs 2010 Cumartesi

Ponyom'a




Bu şehirde bir kadın var, adı bana özel...
Elleri var küçücük, yüzüyse çiçeklerinden güzel...
Kimse bilmez benden başka, bir kalbi var kocaman ama bana özel...
Bazen kızar dünyaya ama sadece kendini üzer...
Göremezler.. İzin vermese asla üzemezler...
Çözemezler.. Onun bir düşü var ki; asla asla bilemezler..
Onu neden sevemezler..?
Bilemezler.. Hiç hiç sevemezler..

Bazen bakar gökyüzüne o, bulutları izler...
Kuş olup uçmak, kanat çırpmak, o bulutları geçmek ister...
Yemyeşil çimenlerde çırılçıplak koşmak ister,
Bu kahrolası gri şehrin tüm yollarını rengarenk boyamak ister.

Göremezler göremezler.. Kalbindeki elmasa erişemezler..
Çözemezler çözemezler.. Onun bir düşü var ki asla asla bilemezler..
Onu nasıl sevemezler..?
Bilemezler.. Hiç hiç sevemezler..


Göremezler.. Kalbindeki elmasa erişemezler.
çözemezler.. Onun bir düşü var ki asla asla bilemezler..
Onu nasıl sevemezler..? Bilemezler hiç hiç sevemezler

Şimdi o, kanatlarını rüzgara açmış, dur diyemezler..
Yıldızların arasında o kadar parlak ki onu seçemezler..

Başka sularda o
Başka rüzgarlar arıyor,
Başka yollara yürüyor.
Başka... Başka...

"Şarkıyı dinlediğim an sen geldin aklıma.. Dilerim bir gün hayatının aşkı, kalbindeki elması ve sendeki pek çok güzelliği keşfeder ve sana bu şarkıyı bağıra çağıra söyler"

2 yorum:

  1. Göremezler, bilemezler ne seni ne beni ne bizi..
    Yol yakınken sığ olsak mı bizde tez elden Mogu'm?

    YanıtlaSil
  2. Bir gun bir bilge; soguk , kotuluklerle dolu acimasiz bir sehirin urkuten dar sokaklarinda yururken, kucucuk masum bir kiz gormus.Aglamakliymis kiz.Elinden elma sekerini almislarcasina , hem masumlugu hem isyankarlagi ayni surette bulusturan bir kucuk kiz.Demis ki bilge; "Ne oldu kizim..neyin var.." Cevap vermis kiz "Birisi var.Cok seviyorum.O yuzden agliyorum." demis. Bilge de bir an dusunup cevap vermis kucuk kiza; "guzel kizim, sen bilmezmisin bu diyarlarda kimse kimseyi senin sevdigin gibi masumca sevmez.Eger sana kendisini bu kadar sevdirmisse kotuluk yapacaktir sana".Kucuk kiz masumlugunu bir yana birakip isyankar yuzunu koymus perdeye ve yuksek sesle "Dedigin gibi olsaydii,birakip gitmezdi beni" diye haykirmis.Bilge gulumser bir yuzle cevaplamis: "ah be minik yavru,anlasana;sana kendisini cok sevdirirken belli ki o da seni cok sevmis.Simdide sana zarar vermemek icin senden kaciyor"demis. Minik kiz yuzune birazda saskinlik ekleyerek merakli bir sekilde sormus: "Sen nereden bileceksin ki.Sen burali bile degilsin".Bilge : "Ben hala kaciyorum cocuk ,oradan biliyorum" demis.

    YanıtlaSil